Založ si blog

Jsem tu novej a rozdejchávám se.

Řeším teď dilemu. Psát, či nepsat. Toť otázka. Nevím, co bude tolerováno. Jsem tu poměrně novej.

Moje nitro je drásáno tvůrčím přetlakem. Jenže. Uvidíme jak to obecenstvo Fasabůku přijme.

Ozaj, nevíte proč je Ministerstvo vnitra a né nitra? Vnitřní se dá docela snadno vyjádřit synonymem niterný. Ale to by bylo na dlouho. Asi.

Rád si vymejšlím pohádky, nebo spíš se vcítím a upravuju je pro dospělé čtenáře. I když mne skoro nikdo nečte, nevadí mi to. Jedna moje nejhodnější blogerka mi, že, když si Tě přečte jenom jeden jedinej člověk, je to dobrý. Tak jo, držím se toho, protože vona je moc sečtělá a scestovaná a vůbec je celá fajn.

Je fakt, že už jsme spolu dost dlouho nekomunikovali, ale co je dlouho, že? Asi to bude tím, že jsem dost těžkej introvert.

Těžce se seznamuju, i když jsem dost ukecanej. Je to moje prokletí.Nahodíš tému a mně se vynořej takový souvislosti, že až:-))) A jedu. Ale učím se si to vohlídat. Sem tam se zeptám i na jinej názor. Měl bych jít do politiky, jinak to nevidím. Strana mírného pokroku v mezích zákona! Von to Mistr Hašek, von bojoval s mým dědou v Légii, než se stal rudým komisařem. I knížku vo Švejkovi jsme měli, podepsanou vlastnoručně, děda tam inkoustovkou přeložil německý výrazy. Brácha jí střelil nějakýmu sběrateli za šestset korun. To sice byly hezký peníze, ale neměl to dělat.

Mistru Werichovi jsem chodil pro pivo, brácha si vzal Němku s Oplem Kapitánem a bydleli na Kampě. Mistr, když jsem mu donesl pěknej napěněnej žejdlík, vyprávěl takový věci, až uši přecházely. Druhej brácha bydlel vejš. V Mostecký jedna. Šestsetlet starej barák. Když jsem za metrovejma zděma usínal, přišli ke mně různý představy. I dost hrůzný. Vod Tří pštrosů to byly kočeny na nezaplacení. Napsali mi to tam na futro a brácha to po vejplatě zatáhnul. Znali jsme se tam všichni ve spolek.

Divadelní herci, muzikanti, písmáci, kdo něco znamenal v uměleckém světě, musel nutně bydlet blízko Kampy.Dost mne to poznačilo. Nevím jak, jestli dobře nebo blbě. Však si uděláte svodku.

To jen na okraj, protože, jedna pohádková blogerka mne vyzvala na pohádkovej souboj po desátý před půlnocí.

Nebyl bych to já, kdybych se cuknul. Jenže vona je dobrá. Že prej erotikuš pohádka a potom napíše vo třech vlasech Děda Vševěda, co se mu zježili při thajský masáži.Nebo něco jinýho, neutrálně působícího.

Tak teda půjdu s vlastní kůží na trh! Mám společenskou objednávku na pohádku vo docela vobyčejný princezně. To si sice nedokážu ani jen představit, ale skusím.

Však jsou i jiný blogy, né? :-))))))))

O zapomenuté tůňce.

19.03.2010

Jsem jako tůňka. Když mne najdeš, za vrbinou, co si ve mně vlásky močí, aby zůstala krásná a šťavnatá, rukou pročísneš klidnou hladinu, necháš kapky dopadnout zpět s prstů, díváš se a je Ti dobře, jsem rád. Tůňka, osamělá a ukrytá před zrakem turistických očí. Cítím Tvou ruku, je to ona, je to ta pravá? Otevřu se nebo zůstanu pouhou vodou? Tahle ruka mne [...]

A zdála se bejt normální princezna.

16.03.2010

Normální jako normální, že? Vono je to na individuálním posouzení. Co je dneska normální? A v pohádkovým království je to ještě těžší posoudit. Ale abych se nezapovídal mimo tému, stává se mi to občas. Stalo se to nedávno. Bylo zrovna úterý, takovej neutrální den. Do středy ještě kus,měl bejt klid a pohoda. Ale vono né! Zrovna jsem promlouval s Bystrozrakým, [...]

Tak se nám SDKÚ zase směje do ksichtu.

26.02.2010

Když tak sleduju jedním očkem, aby všichni nescepeněli, dění vokolo SDKÚ, tak zjišťuju, že tam jsou všichni ůplně mimo dění ve straně! Tam nikdo nic neví! Jedidině ůčetní, která sice taky nic neřekne, protože by byla blbá. Tam to vedou jako naší republiku.Nikdo nic nekontroluje, žádnej audit,skrátka se krade jak se dá, dokováď je co. A vono je co. Protože [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 25527x
Priemerná čítanosť článkov: 4255x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy