Založ si blog

Tak se nám SDKÚ zase směje do ksichtu.

Když tak sleduju jedním očkem, aby všichni nescepeněli, dění vokolo SDKÚ, tak zjišťuju, že tam jsou všichni ůplně mimo dění ve straně! Tam nikdo nic neví! Jedidině ůčetní, která sice taky nic neřekne, protože by byla blbá. Tam to vedou jako naší republiku.Nikdo nic nekontroluje, žádnej audit,skrátka se krade jak se dá, dokováď je co. A vono je co. Protože pracující, běžní občané, platěj daně. Nejsou v daňovém ráji.

Nejlepší ekonóm světa, nechytřejší teoretik, by chtěl vyhrát volby! Ekonom, co nerozumí financování vlastní strany, teda, pardon, únie.

Zavřít je všechny! Kde je finanční policie, kde jsou exekutoři?

Já bych vám ukázal takovou únii, že až.

O zapomenuté tůňce.

19.03.2010

Jsem jako tůňka. Když mne najdeš, za vrbinou, co si ve mně vlásky močí, aby zůstala krásná a šťavnatá, rukou pročísneš klidnou hladinu, necháš kapky dopadnout zpět s prstů, díváš se a je Ti dobře, jsem rád. Tůňka, osamělá a ukrytá před zrakem turistických očí. Cítím Tvou ruku, je to ona, je to ta pravá? Otevřu se nebo zůstanu pouhou vodou? Tahle ruka mne [...]

A zdála se bejt normální princezna.

16.03.2010

Normální jako normální, že? Vono je to na individuálním posouzení. Co je dneska normální? A v pohádkovým království je to ještě těžší posoudit. Ale abych se nezapovídal mimo tému, stává se mi to občas. Stalo se to nedávno. Bylo zrovna úterý, takovej neutrální den. Do středy ještě kus,měl bejt klid a pohoda. Ale vono né! Zrovna jsem promlouval s Bystrozrakým, [...]

Jsem tu novej a rozdejchávám se.

16.03.2010

Řeším teď dilemu. Psát, či nepsat. Toť otázka. Nevím, co bude tolerováno. Jsem tu poměrně novej. Moje nitro je drásáno tvůrčím přetlakem. Jenže. Uvidíme jak to obecenstvo Fasabůku přijme. Ozaj, nevíte proč je Ministerstvo vnitra a né nitra? Vnitřní se dá docela snadno vyjádřit synonymem niterný. Ale to by bylo na dlouho. Asi. Rád si vymejšlím pohádky, nebo [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 25438x
Priemerná čítanosť článkov: 4240x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy