Založ si blog

Chytil jsem omylem zlatou rybku.

Tak já vám musím sdělit, že jsem chytil zlatou rybku! Nóó. V polozamrzlym Váhu,rozumíte, celá už taková jako skoro leklá, skoro si už klekla.

Vemu jí domu, viď, v mikroténovým sáčku, aby si cestou neublížila, vona celá šťastná, celou cestou mě furt chválila, jakej jsem obezřetnej a hodnej. Koupil jí následně akvárium jako kráva. Aby měla jakože životní prostor. Hranatý, neboť jsem se dočetl, že v kulatým ůplně všechny ryby zblbnou.Nóó.

A teď mám problém velikej. Vona se asi do mně zamilovala, nebo co, stane se občas, že do zachranáře se některá zamiluje. Ale ryba a zlatá? To je taková pravděpodobnost, jako když vám spadne lítadlo na barák!

Ale spět k meritu.

Vona mi plní každý přání, ty vole! To je hrůza!

Musíte si dávat velikýho bacha na co si pomyslíte, protože v tu ránu to máte.Vona je tak zběsilá, že plní přání permanentně! To si pomyslíš, kupříkladu, hovno, a máš ho! Já mám už ůplně všechno! Jsem z teho zdecimovanej. Udělá litránek píva,ale s dovětkem, že s tím musím vydržet do rána. Že je už unavená.Moje nervy! A ještě k tomu desinu!!! Chápete to?

Minule jsem na jedno moc pěkný a přívětivý děvče, co jsem viděl v obchodním řetězci. Tu mi neudělala. Auto, barák, rybník, luhy a háje, všechno. Ale ženskou ani náhodou!

Musíte se naučit žít i se zlatou rybkou, jinak to nepřežijete!!

O zapomenuté tůňce.

19.03.2010

Jsem jako tůňka. Když mne najdeš, za vrbinou, co si ve mně vlásky močí, aby zůstala krásná a šťavnatá, rukou pročísneš klidnou hladinu, necháš kapky dopadnout zpět s prstů, díváš se a je Ti dobře, jsem rád. Tůňka, osamělá a ukrytá před zrakem turistických očí. Cítím Tvou ruku, je to ona, je to ta pravá? Otevřu se nebo zůstanu pouhou vodou? Tahle ruka mne [...]

A zdála se bejt normální princezna.

16.03.2010

Normální jako normální, že? Vono je to na individuálním posouzení. Co je dneska normální? A v pohádkovým království je to ještě těžší posoudit. Ale abych se nezapovídal mimo tému, stává se mi to občas. Stalo se to nedávno. Bylo zrovna úterý, takovej neutrální den. Do středy ještě kus,měl bejt klid a pohoda. Ale vono né! Zrovna jsem promlouval s Bystrozrakým, [...]

Jsem tu novej a rozdejchávám se.

16.03.2010

Řeším teď dilemu. Psát, či nepsat. Toť otázka. Nevím, co bude tolerováno. Jsem tu poměrně novej. Moje nitro je drásáno tvůrčím přetlakem. Jenže. Uvidíme jak to obecenstvo Fasabůku přijme. Ozaj, nevíte proč je Ministerstvo vnitra a né nitra? Vnitřní se dá docela snadno vyjádřit synonymem niterný. Ale to by bylo na dlouho. Asi. Rád si vymejšlím pohádky, nebo [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 25197x
Priemerná čítanosť článkov: 4200x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy