Jak jsem byl chirurgem..

23. februára 2010, mito, Nezaradené

Tak to vám musím.

Absolutně neočekávaně si mě předvolal ekonom Fn v TN.

Že prej si všimli, maj to asi na kamerách nebo co, že když mám chirurgickej zákrok,řádně naplánovanej, tak prej pomocnej personál losuje.Kdo pude na plac.

Samozřejmá věc, chtěl jsem vědět podrobnostě. A von mi, že tak se podívejte, tady vodvážejí půlku operačního teamu v bezvědomí, tady zdrhaj medici, tady instrumentářka řve, že takový jatka ještě neviděla. Stačí?

A já, že vy to máte monitorovaný i se zvukem? Jo.Odpověď. No, ale to jsem nevěděl!

Vyštudoval jsem on lajn,a doteď nebyly stížnosti stran operačního teamu! No , ale už nemůžou a FN taky to už neutáhne, odvětil ekonom. Helejte, doktore, nejsou lidi, skoro všichni už jsou v Irsku za vošetřovatele, nebo skladníky v řetězci. Nechceme vás stratit.  Co kdyby jste přešel na pitvológii?

Tak jó, však to bude, de facto to samý, né?